|
Kilkakrotne naliczanie opłaty za jeden przejazd, sygnalizowanie braku środków na rachunku gdy konto jest zasilone, rozbieżne informacje na wydrukach dziennych z konta oraz notach obciążeniowych, reklamacje nie rozpatrywane miesiącami – to tylko niektóre z problemów, jakie przewoźnikom sprawia elektroniczny system poboru opłat drogowych (ESPO). O ile jednak można było się spodziewać, że system zbudowany w niespełna rok może funkcjonować wadliwie a prace będą trwać jeszcze kolejne miesiące, o tyle nikt nie spodziewał się jaka będzie praktyka organów kontrolujących pobór emyta na drogach. Procedura kontroli drogowej i wydawania decyzji o nałożeniu kary na kierowców przerosła chyba wyobrażenia każdego.... O tym, że: Opłata jest na firmę, a kara na kierowcę; Sposób naliczania kary – dowolność interpretacyjna organów administracji publicznej; Pomijane są zapisy w Umowie z viaToll; Wydawane są decyzje z uchybieniami Kodeksu postępowania administracyjnego oraz o zasadach odwołania od decyzji o nałożeniu kary na kierowcę napisaliśmy specjalnie dla serwisu informacyjnego www.trans.info (kliknij aby przeczytać cały artykuł) Publikacja jest związana z serią naszych prelekcji podczas kampani przeciw kradzieżom w transporcie - Rzetelny Przewoźnik. Więcej na: /www.rzetelnyprzewoznik.pl/ Zespół Doradczy Arena 561 Chcesz wiedzieć więcej temat odwołania viatoll ? Sprawdź nasze doświadczenie na: |
|